40,18%

meer omzet

14,70%

lagere kosten per conversie

Wat was de vraag?

Raamfolie-Winkel.nl wilde graag (én nog steeds) meer betaalde en onbetaalde website bezoekers aantrekken. Alles om meer verkopen te genereren. Dit betekent dat wij aan het werk mochten om de posities in Google te verbeteren, zodat Raamfolie-Winkel.nl daadwerkelijk meer bestellingen zou gaan ontvangen. Onze aanpak was concreet: voor resultaat op de korte termijn gingen we aan de slag met SEA, terwijl we voor de lange termijn SEO besloten in te zetten. Dit met de bedoeling dat Raamfolie-Winkel.nl optimaal zichtbaar en vindbaar zou zijn voor haar (potentiële) klanten.
 

Waar zijn we mee begonnen?

Voordat we van start gaan met onze maandelijkse SEO-werkzaamheden, komen we allereerst terecht in de opstartfase. Hierin doen we een uitgebreide scan van de website en het huidige linkprofiel. Dankzij deze scans kunnen we eventuele problemen en fouten in kaart brengen en oplossen. Dat kan van groot belang zijn voor je organische posities in Google en andere zoekmachines. Dergelijke punten lossen we zelf op of communiceren we door aan de developer van de klant. Wanneer ook het zoekwoordenonderzoek is uitgevoerd, kunnen we aan de bak met onze maandelijkse inspanningen!

Daarnaast hebben we voor Raamfolie-Winkel.nl de Google Ads campagnes op orde gebracht. In dit geval betekent dat zowel zoekcampagnes als een Google Shopping campagne. Deze SEO én SEA werkzaamheden zorgen ervoor dat de webshop op zowel de korte als de lange termijn vindbaar is.
 

Online marketeer Kyra (blauw patroon)
Aangenaam 👋 Ik ben Kyra

Samen jouw strategie uitdenken?

Onder het genot van een (digitaal) kopje koffie ga ik graag met je in gesprek. Zo werken we samen jouw SEO of SEA strategie uit!

Helemaal gratis natuurlijk, lekker toch?

Nog niet overtuigd?

We hebben veel meer SEA succesverhalen voor je!