Social media: een middel, geen doel

Veel bedrijven maken een social media account aan “omdat de concurrentie dat ook doet”. Er worden eenmalig wat berichten, een logo en enkele foto’s op gezet, maar helaas blijft het daar vaak bij. Social media marketing moet echter geen doel op zich zijn. Het is immers een middel waarmee diverse doelen kunnen worden bereikt. En daarvoor is enkel een pagina aanmaken en invullen niet genoeg. Je dient er consequent mee aan de slag te gaan. Deel bijvoorbeeld regelmatig sterke content en reageer actief op berichten. Pas als social media marketing inderdaad consequent wordt ingezet, kan het mooie resultaten opleveren. Loyaliteit, naamsbekendheid en klanttevredenheid en -betrokkenheid zijn daarvan goede voorbeelden.

Meer resultaat boeken met social media?

Wij denken graag een doelgerichte social media strategie voor je uit.

Team buiten

Kwalitiv als social media marketing bureau

Er gaat veel tijd zitten in social media marketing. Als ondernemer valt het niet mee om die tijd er structureel voor vrij te maken. Tegelijkertijd besef je wel dat de social media tegenwoordig zeer belangrijk zijn. Schakel daarom Kwalitiv in als social media bureau, zodat je optimaal kunt profiteren van dit kansrijke marketingkanaal.

Aangenaam 👋 Ik ben Kiki

Samen jouw social media strategie uitdenken?

Onder het genot van een (digitaal) kopje koffie ga ik graag met je in gesprek. Zo werken we samen jouw strategie uit!

Helemaal gratis natuurlijk, lekker toch?