Gebeld worden?

Laat je gegevens achter en we nemen binnen 24 uur contact met je op!

SEO teksten

SEO teksten zijn anders dan ‘normale’ teksten. Allereerst worden ze natuurlijk online in plaats van offline gebruikt. En dat brengt ons direct bij het tweede verschil. SEO content wordt namelijk gelezen door zowel mensen als zoekmachines. Je content moet dus niet alleen je bezoekers informeren en activeren, maar dient tegelijkertijd goed opgepikt te worden door zoekmachines. Een zoekmachine moet immers bepalen hoe relevant de SEO teksten zijn voor bepaalde zoekopdrachten.

SEO content moet leesbaar blijven

Wat we vaak zien, is dat SEO teksten niet meer prettig leesbaar zijn. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het gaat er uiteindelijk om dat je met je teksten bezoekers overtuigt, informeert of aanzet tot actie. Dit lijkt bij SEO copywriting wel eens vergeten te worden. Alles lijkt bijvoorbeeld te draaien om het (veelvuldige) gebruik van zoekwoorden, terwijl dit de leesbaarheid meestal niet ten goede komt. De leesbaarheid van een tekst blijft bij content optimalisatie door Kwalitiv echter altijd voorop staan.

Kwalitiv je SEO teksten laten schrijven

SEO teksten schrijven die leesbaar zijn, de boodschap overbrengen én het beoogde doel bereiken, dat is de kunst. Dat ‘kunstje’ hebben wij goed onder de knie. Dit houdt in dat we content verzorgen die aan dergelijke vereisten blijft voldoen, maar tegelijkertijd hoog scoort in zoekmachines. Content optimalisatie mag in onze ogen namelijk geen afbreuk doen aan de lading van een tekst. De bezoeker is immers degene die de teksten daadwerkelijk leest en hierdoor kan worden omgetoverd in een klant. Bij Kwalitiv staat die bezoeker daarom centraal tijdens het schrijven van SEO teksten.

Interesse?

Neem contact met ons op voor meer online resultaat.

Accountmanager Ries

Even voorstellen; Ries!

Ik ben Ries Huijbregts, 23 jaar oud en sinds juli 2022 gestart als accountmanager bij Kwalitiv. Vanuit mijn studie Commerciële Economie aan de...
Social media webcare

Social media webcare: op welk bericht moet ik reageren?

Veel bedrijven zijn tegenwoordig niet meer alleen te vinden via hun website, maar ook via social media kanalen. Daar is dan meestal een...
Tone of voice social media

Welke tone of voice te gebruiken op social media?

Op social media worden dagelijks miljoenen berichten geplaatst. Ook op de social media accounts van je bedrijf kun je behoorlijk wat reacties...