Gebeld worden?

Laat je gegevens achter en we nemen binnen 24 uur contact met je op!

SEO teksten

SEO teksten zijn anders dan ‘normale’ teksten. Allereerst worden ze natuurlijk online in plaats van offline gebruikt. En dat brengt ons direct bij het tweede verschil. SEO content wordt namelijk gelezen door zowel mensen als zoekmachines. Je content moet dus niet alleen je bezoekers informeren en activeren, maar dient tegelijkertijd goed opgepikt te worden door zoekmachines. Een zoekmachine moet immers bepalen hoe relevant de SEO teksten zijn voor bepaalde zoekopdrachten.

SEO content moet leesbaar blijven

Wat we vaak zien, is dat SEO teksten niet meer prettig leesbaar zijn. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het gaat er uiteindelijk om dat je met je teksten bezoekers overtuigt, informeert of aanzet tot actie. Dit lijkt bij SEO copywriting wel eens vergeten te worden. Alles lijkt bijvoorbeeld te draaien om het (veelvuldige) gebruik van zoekwoorden, terwijl dit de leesbaarheid meestal niet ten goede komt. De leesbaarheid van een tekst blijft bij content optimalisatie door Kwalitiv echter altijd voorop staan.

Kwalitiv je SEO teksten laten schrijven

SEO teksten schrijven die leesbaar zijn, de boodschap overbrengen én het beoogde doel bereiken, dat is de kunst. Dat ‘kunstje’ hebben wij goed onder de knie. Dit houdt in dat we content verzorgen die aan dergelijke vereisten blijft voldoen, maar tegelijkertijd hoog scoort in zoekmachines. Content optimalisatie mag in onze ogen namelijk geen afbreuk doen aan de lading van een tekst. De bezoeker is immers degene die de teksten daadwerkelijk leest en hierdoor kan worden omgetoverd in een klant. Bij Kwalitiv staat die bezoeker daarom centraal tijdens het schrijven van SEO teksten.

Interesse?

Neem contact met ons op voor meer online resultaat.

Welkom stagiair Christian

Even voorstellen; Christian!

Ik ben Christian Ruitenberg en vanaf begin februari ben ik gestart als online marketing stagiair bij Kwalitiv. Ik ben 25 jaar en volg de studie...
Snel je online zichtbaarheid vergroten voor meer afhaalverkopen tijdens corona

Zo vergroot je nú jouw online zichtbaarheid voor meer afhaalverkopen

Ben jij als ondernemer al voorbereid op de afhaalverkoop? Vanaf 10 februari mogen niet-essentiële winkels de deuren (weer) openen voor het afhalen...
Zakelijk blog schrijven tips

Zakelijk bloggen: waarom, waarover en hoe?

Tegenwoordig beschikken steeds meer ondernemers over een blogpagina waar regelmatig artikelen op verschijnen die met hun bedrijf te maken hebben....