SEO content moet leesbaar blijven

Wat we vaak zien, is dat SEO teksten niet meer prettig leesbaar zijn. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het gaat er uiteindelijk om dat je met je teksten bezoekers overtuigt, informeert of aanzet tot actie. Dit lijkt bij SEO copywriting wel eens vergeten te worden. Alles lijkt bijvoorbeeld te draaien om het (veelvuldige) gebruik van zoekwoorden, terwijl dit de leesbaarheid meestal niet ten goede komt. De leesbaarheid van een tekst blijft bij content optimalisatie door Kwalitiv echter altijd voorop staan.

samen werken
Junior online marketeer Daantje (groen patroon)
Aangenaam 👋 Ik ben Daantje

Samen jouw SEO strategie uitdenken?

Onder het genot van een (digitaal) kopje koffie ga ik graag met je in gesprek. Zo werken we samen jouw strategie uit!

Helemaal gratis natuurlijk, lekker toch?

Team buiten

Kwalitiv je SEO teksten laten schrijven

SEO teksten schrijven die leesbaar zijn, de boodschap overbrengen én het beoogde doel bereiken, dat is de kunst. Dat ‘kunstje’ hebben wij goed onder de knie. Dit houdt in dat we content verzorgen die aan dergelijke vereisten blijft voldoen, maar tegelijkertijd hoog scoort in zoekmachines. Content optimalisatie mag in onze ogen namelijk geen afbreuk doen aan de lading van een tekst. De bezoeker is immers degene die de teksten daadwerkelijk leest en hierdoor kan worden omgetoverd in een klant. Bij Kwalitiv staat die bezoeker daarom centraal tijdens het schrijven van SEO teksten.