Op de hoogte blijven?
Wil je op de hoogte blijven van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing? Abonneer je dan op onze nieuwsbrief. Deze versturen wij ieder kwartaal, zodat we telkens de belangrijkste zaken kunnen delen. Het gaat daarbij niet alleen om artikelen van deze online marketing blog, maar ook om externe bronnen of nieuws over Kwalitiv zelf.
Online marketing blog
Bij Kwalitiv zijn we continu bezig met het uitbreiden van onze kennis. Zo nu en dan delen we die kennis op deze internet marketing blog. Ben jij benieuwd? Hieronder zie je een overzicht van de laatste online marketing blogs. Liever meer lezen over een specifiek topic? Selecteer dan de gewenste categorie.
Suggestie voor nieuwe internet marketing blogs?
Wordt jouw vraagstuk niet beantwoord op onze online marketing blog? Wij staan altijd open voor suggesties. Wellicht kan een van onze marketing experts zijn of haar kennis direct vertalen naar een interessante blog. Mochten we ons juist nog in je suggestie moeten verdiepen, dan doen we dat maar al te graag!
Zó komt jouw content op Google Nieuws!
door Marloes Jansen | 19 sep 2023 | Content, SEO
De naam spreekt eigenlijk al voor zich, maar Google Nieuws is een gratis nieuwsservice, aangeboden door Google. Hier vind je nieuws uit verschillende bronnen op één plek. Wat is het precies, hoe haal jij hier je voordeel uit en hoe verschijn je eigenlijk in Google...
ChatGPT als tool voor SEO
door Daantje Schoonhoven | 5 jul 2023 | Content, SEO
De technologie staat niet stil en blijft zich voortdurend ontwikkelen. Dat blijkt. In november 2022, slechts 6 maanden terug, heeft een nieuw tech-tool het marketing veld betreden. Deze innovatieve ontwikkeling is nu al voor velen niet meer weg te denken. Het gaat...
‘Generative AI’ & SEO: vriend of vijand?
door Karlijn Hoeben | 26 mei 2023 | SEO
‘Generative AI’, in het Nederlands ook wel bekend als generatieve kunstmatige intelligentie, is in de afgelopen jaren in een razend tempo ontwikkeld. Deze ontwikkeling is groots en houdt ook niet voor niets velen van ons bezig. De ontwikkeling van generatieve AI heeft...
Klikfraude onthuld: de verborgen kosten van adverteren
door Ries Huijbregts | 20 mrt 2023 | SEA
Het klinkt misschien wat vreemd, klikfraude. Maar klikfraude is wel degelijk een probleem binnen bijvoorbeeld het adverteren in zoekmachines als Google. Jaarlijks gaan er namelijk heel wat miljarden verloren door advertentiefraude. Er wordt dus flink wat geld...
Potentiële klanten vinden met B2B leadgeneratie
door Ries Huijbregts | 9 jan 2023 | Blog
Het genereren van B2B leads is voor veel soorten bedrijven relevant. Van de kleinere MKB bedrijven tot aan de grote internationals. De continue aanwas van leads zorgt voor reuring binnen een onderneming, waardoor medewerkers scherp en actief worden gehouden....
Bespaar op je Google Shopping campagne dankzij Google CSS partners!
door Maureen Vesseur | 23 aug 2022 | SEA
In 2017 is Google vanuit de Europese Commissie beschuldigd van machtsmisbruik. Ze lieten namelijk maar enkele webshops adverteren op de zoekresultatenpagina. Hierdoor ontnam Google vergelijkingssites de mogelijkheid om op een eerlijke wijze te concurreren. Door de...