Gebeld worden?

Laat je gegevens achter en we nemen binnen 24 uur contact met je op!

SEO-pakketten

Tegenwoordig begint een zoektocht meestal online. Of het nu gaat om een zoektocht naar een leuke zomervakantie of een nieuwe tv, zoekmachines als Google zijn vaak het startpunt. Om potentiële klanten te bereiken, is een goede vindbaarheid dus essentieel. Dit kan zowel op de korte als op de lange termijn worden gerealiseerd. Op de korte termijn door te adverteren in zoekmachines en op de lange termijn door de techniek, content en populariteit van je website te optimaliseren. In het eerste geval betaal je voor een bezoeker en in het tweede geval probeer je die bezoeker gratis aan te trekken. Dat maakt zoekmachine optimalisatie (SEO) voor velen zo interessant.

Op de lange termijn gratis bezoekers aantrekken is immers zeer waardevol. Een eenmalige SEO-actie is over het algemeen echter niet genoeg om dat voor elkaar te krijgen. De handen zullen dus gedurende een langere periode uit de mouwen gestoken moeten worden. Je kunt daar natuurlijk zelf wekelijks of maandelijks tijd voor inplannen, maar de ervaring leert dat dat er vaak bij inschiet. Bovendien heeft iedereen natuurlijk zijn eigen specialisme, en ligt dat van jou waarschijnlijk niet bij SEO. Ons specialisme wel. En wij zijn er dagelijks mee bezig. Wij kunnen er dus wel doorlopend mee aan de slag en hebben daar een drietal SEO-pakketten voor samengesteld.

3 complete SEO-abonnementen                      

Alle aspecten van SEO – techniek, content én populariteit – zijn belangrijk voor het boeken van resultaat. We houden ons daarom binnen elk SEO-pakket bezig met die 3 pijlers. Mits het op een bepaald moment nodig is natuurlijk. Zo zal technische SEO vooral vooraan in het traject een rol spelen, terwijl content en ‘linkbuilding’ doorlopend van belang zijn. Iedere maand bekijken we dan ook waar de eventuele quick wins liggen en welke werkzaamheden de grootste impact zullen hebben. Door op die manier maandelijks de juiste focus te bepalen, boeken we optimale resultaten en zijn we dus zeer flexibel. Dat betekent echter niet dat de SEO-kosten per maand ook flexibel zijn. Bij een SEO-abonnement wil je immers weten waar je aan toe bent. Wij begrijpen dat. Ieder SEO-pakket kent dus een vast maandbedrag waar alles bij inbegrepen is. Hierdoor zijn onaangename financiële verrassingen verleden tijd!

SEO-pakket: maandelijks én eenmalig

Elk SEO-abonnement heeft niet alleen een vaste prijs, maar ook een vast urenaantal per maand. En dat is precies waar het prijsverschil in zit. Maar welk SEO-pakket je ook kiest, iedere maand spannen we ons in om je vindbaarheid te verbeteren. Gedurende het hele traject wordt er dus doorlopend tijd besteed aan SEO. Vóór dat SEO-traject gaan we echter ook eenmalig aan de slag. Hoewel een eenmalige actie op zichzelf niet voldoende zal zijn om de concurrentie te verslaan, vormt het wel de basis voor het gehele traject. Zo is het essentieel om allereerst de huidige situatie in kaart te brengen en bovendien de strategie te bepalen aan de hand van een zoekwoordenonderzoek. Het is bijvoorbeeld zonde om niet zo snel mogelijk te profiteren van het laaghangend fruit. Of wat dacht je van focussen op zoekwoorden waar vrijwel niemand op zoekt? Oftewel, een goed onderbouwd plan is belangrijk om het maximale uit je SEO-abonnement te halen.

SEO-abonnement van Kwalitiv

Met onze SEO-abonnementen ontzorgen we je volledig op het gebied van zoekmachine optimalisatie. Allereerst spannen onze online marketing specialisten zich doorlopend in om je vindbaarheid te verbeteren. Hierbij wordt continu bekeken hoe we optimale resultaten kunnen boeken. Die resultaten worden maandelijks of zelfs wekelijks concreet en overzichtelijk gerapporteerd. Zo heb je een helder beeld van wat onze inspanningen opleveren. Bovendien weet je exact wat de vaste SEO-kosten per maand zijn. Geen zorgen om mogelijke onverwachte rekeningen achteraf, maar vooraf duidelijkheid met transparante, betaalbare all-in tarieven.

Welk SEO-pakket is voor mij het meest geschikt?

Dat is afhankelijk van je doelstellingen en de mate van concurrentie in jouw markt. Wil je lokaal of regionaal gevonden worden of zijn er maar weinig concurrenten? Dan is pakket ‘M’ voldoende. Zijn er wat meer concurrenten actief of wil je landelijk gevonden worden? In dat geval is pakket ‘L’ waarschijnlijk de juiste keuze. Bevind je je in een markt waarin de concurrentie hevig is of heb je een vrij grote website. Ga dan uit van pakket ‘XL’.

Hoe verschillen de SEO-abonnementen van elkaar?

Onze SEO-abonnementen verschillen puur op het aantal uren dat ervoor staat. Zo wordt er binnen pakket ‘M’ maandelijks 4 uur aan SEO besteed, terwijl dat bij SEO-pakket ‘XL’ 10 uur is. Vanzelfsprekend zit pakket ‘L’ daar (naar rato) tussenin. Inhoudelijk is het enige verschil dat er bij pakket ‘M’ maandelijks een voortgangsrapport van de posities wordt verstuurd, terwijl we dat bij de SEO-pakketten ‘L’ en ‘XL’ wekelijks doen.

Wat houden de verschillende SEO-werkzaamheden in?

Binnen ieder SEO-abonnement gaan we aan de slag met de 3 pijlers van SEO: techniek, content en populariteit. Met ‘Optimalisatie‘ doelen we op het verbeteren van zowel de content als de techniek. Voor wat betreft de content verzorgen we optimalisatievoorstellen waarin we aangegeven hoe de inhoud van je website kan worden omgetoverd tot prettig leesbare en goed vindbare SEO-content. Met betrekking tot techniek doen we suggesties waarmee we bijvoorbeeld fouten kunnen oplossen en de snelheid of structuur kunnen verbeteren. Naast het optimaliseren van je website en content, houden we ons bezig met ‘Linkbuilding‘. Daarbij richten we ons op het verkrijgen van kwalitatieve, relevante links naar jouw site. ‘Linkmanagement‘ houdt in dat we alle geplaatste links nauwlettend in de gaten houden. De resultaten die we met dit alles boeken, worden doorlopend gerapporteerd in de vorm van positierapportages. Zo heb je een duidelijk beeld van de voortgang. Zelf volgen we die uiteraard ook op de voet, net als andere zaken die met ‘Monitoring & analyse‘ te maken hebben. Ten slotte vindt er tussendoor regelmatig een moment voor ‘Evaluatie & advies‘ plaats. Komen we bijvoorbeeld verbeteringen tegen, dan brengen we daarover advies uit. Daarnaast evalueren en bespreken we dan de focus die we hanteren, en hoe deze zich vertaalt in resultaat.

Wat als ik liever een SEO-abonnement op maat zou willen?

Omdat onze SEO-abonnementen zijn gebaseerd op veelvoorkomende klantvragen, zijn deze vanzelfsprekend niet toepasbaar op alle situaties of wensen. In sommige gevallen is een aanpak op maat simpelweg de beste optie. Natuurlijk stellen we in zulke gevallen een SEO-pakket op maat samen. Zo kun je gewoon rekenen op een transparant pakket tegen een vaste prijs, maar dan wel specifiek afgestemd op jouw situatie en doelstellingen.

Hoeveel zoekwoorden zijn inbegrepen bij de SEO-pakketten?

Wij werken niet met een vast aantal zoekwoorden per SEO-pakket. We willen immers het maximaal haalbare resultaat boeken. Door al vooraf een vast aantal zoekwoorden te bepalen, zouden we ons daarin echter beperken. Hoewel we op basis van het zoekwoordenonderzoek vanuit een bepaalde richting starten, ontdekken we namelijk altijd wel nieuwe kansen. Zodra we resultaat beginnen te boeken binnen die eerste richting, willen we verder bouwen en die kansen dus zeker niet onbenut laten!

Wat kunnen jullie garanderen als ik een SEO-pakket afneem?

Dat wij ons uiterste best doen om je website hoog te laten scoren in Google en andere zoekmachines! Garanties op bijvoorbeeld een nummer 1 positie kunnen wij helaas niet geven. Niemand kan dat zelfs. De resultaten hangen namelijk altijd af van externe factoren waar geen invloed op kan worden uitgeoefend. Het belangrijkste voorbeeld daarvan is het algoritme van Google. Garandeert een bureau toch bepaalde resultaten, dan zouden je alarmbellen dus moeten gaan rinkelen.

Interesse?

Ontdek welk SEO-pakket het beste aansluit op je doelstellingen.