013 369 9 367 info@kwalitiv.nl
Meer conversies dankzij retargeting

Meer conversies dankzij retargeting

Je kent het wel: na het online shoppen kom je ineens overal advertenties tegen van de webwinkels die je hebt bezocht. En dat is niet gek. In de meeste gevallen converteert namelijk slechts 2% van de bezoekers bij het eerste bezoek, aldus ReTargeter. Maar liefst 98%...
SEO vs. SEA: 3 belangrijke verschillen

SEO vs. SEA: 3 belangrijke verschillen

Zo nu en dan krijg ik de vraag wat nu de beste keuze is, SEO of SEA. Hier is echter geen goed of fout antwoord op te geven, aangezien het per website, doelstelling of vakgebied kan verschillen. Om te bepalen wat in jouw geval een goede optie is, is het belangrijk om...
Uitsluitingszoekwoorden gebruiken: hoe en waarom?

Uitsluitingszoekwoorden gebruiken: hoe en waarom?

Veel mensen zien zoekmachine adverteren met AdWords als een prijzige manier om bezoekers naar een website te lokken. Je betaalt immers per klik en dat kan aardig in de papieren lopen. Wanneer de op deze manier verkregen bezoekers vervolgens geen bestelling plaatsen,...