Veel bedrijven zijn tegenwoordig niet meer alleen te vinden via hun website, maar ook via social media kanalen. Daar is dan meestal een bedrijfsprofiel op aangemaakt voor marketing, klantenservice en PR doeleinden. Het draait hierbij voor een groot deel om (social...
Op social media worden dagelijks miljoenen berichten geplaatst. Ook op de social media accounts van je bedrijf kun je behoorlijk wat reacties losmaken met je posts. De manier waarop zowel je posts als je reacties onder deze posts geschreven zijn, heeft effect op hoe...
Ben jij als ondernemer al voorbereid op de afhaalverkoop? Vanaf 10 februari mogen niet-essentiële winkels de deuren (weer) openen voor het afhalen van vooraf bestelde producten. Dit betekent dat spullen op voorhand telefonisch of online besteld moeten worden, om deze...
Is het je wel eens opgevallen dat bijna alle bedrijven tijdens speciale evenementen en feestdagen met nieuwe, toepasselijke reclame-uitingen komen? Dit komt over het algemeen door de bijbel van elke content marketeer: de contentkalender. Deze kalender is zorgvuldig...
We merken allemaal dat bedrijven en organisaties de hand op de knip houden met het inzetten van (online) marketing door de coronacrisis waarin we verzeild zijn geraakt. Dat is ook niet gek, want veel bedrijven worden flink geraakt. Toch zijn er een aantal dingen waar...
Hoogstwaarschijnlijk is de populariteit van social media ook bij jou wel bekend. Iedereen lijkt tegenwoordig namelijk lid te zijn van social media platformen als Instagram, Twitter en Facebook. Maar wat zijn social media nu precies? Welke soorten social media zijn er?...
Recente reacties