192,67%

meer organische bezoekers

Website

Sterk verbeterde conversie

Wat was de vraag?

Autorijschool Spitz wilde structureel beter gevonden worden in de organische zoekresultaten van Google. En niet zomaar natuurlijk, beter dan de belangrijkste concurrenten. Toevallig is dat één van onze specialisaties. Aan de bak met SEO dus!

Tijdens het al succesvolle SEO-traject, vroeg Autorijschool Spitz of we ook aan de slag konden gaan met een nieuwe website. Zo gezegd, zo gedaan. We hebben een moderne website gebouwd met daarin diverse call-to-actions. Daardoor hebben de posities in Google niet alleen voor meer verkeer gezorgd, maar heeft de nieuwe site dat verkeer ook een stuk beter laten converteren. Dankzij de verbeterde gebruiksvriendelijkheid en duidelijkere contactpunten, is het conversiepercentage immers aanzienlijk gestegen.

Waar zijn we mee begonnen?

Zoals bij iedere klant zijn we begonnen met een website scan, linkprofiel scan en zoekwoordenonderzoek. Hier kwam een concreet zoekwoordenadvies uit voort, wat betekende dat de website-structuur deels moest worden omgegooid. Dit hebben we geleidelijk gedaan tijdens het schrijven en doorvoeren van diverse optimalisatievoorstellen.
 

Online marketeer Kyra (blauw patroon)
Aangenaam 👋 Ik ben Kyra

Samen jouw SEO strategie uitdenken?

Onder het genot van een (digitaal) kopje koffie ga ik graag met je in gesprek. Zo werken we samen jouw strategie uit!

Helemaal gratis natuurlijk, lekker toch?