200%

meer zichtbaarheid in de eerste 3 maanden

Wat was de vraag?

Een mooie website is erg fijn, maar je hebt er weinig aan als hij niet gevonden wordt. Ergon Seed had dan ook de vraag om eenmalig hun website ‘SEO-proof’ te maken. Dit met het doel om op de lange termijn meer websitebezoekers te genereren.

Ergon Seed levert haar producten wereldwijd. Drie keer raden? Ze willen het liefst ook wereldwijd gevonden worden. Maar dan juist zonder focus op Nederland en andere landen in Noord-West Europa. En dat terwijl ze destijds een .nl domeinnaam in combinatie met Engelse content gebruikten. Dit was dan ook gelijk de uitdaging voor de specialisten van Kwalitiv.

Waar zijn we mee begonnen?

Voor Ergon Seed zijn we gestart met een zoekwoordenonderzoek om de 6 belangrijkste webpagina’s doelgericht onder handen te kunnen nemen. Zo’n onderzoek houdt in dat we uitzoeken wat relevante en interessante zoekopdrachten zijn. Uiteindelijk volgt hieruit welke zoekwoorden voor welke pagina’s gebruikt moeten worden.

Online marketeer Kyra (blauw patroon)
Aangenaam 👋 Ik ben Kyra

Samen jouw SEO strategie uitdenken?

Onder het genot van een (digitaal) kopje koffie ga ik graag met je in gesprek. Zo werken we samen jouw SEO strategie uit!

Helemaal gratis natuurlijk, lekker toch?