Gebeld worden?

Laat je gegevens achter en we nemen binnen 24 uur contact met je op!

Contentstrategie

Het belangrijkste doel van content marketing is je doelgroep vinden, boeien en binden. Zo kun je namelijk nieuwe klanten aantrekken zonder al te veel te pushen. Dat gaat echter niet vanzelf. Om dit te bereiken, zal er allereerst een contentstrategie uitgedacht moeten worden. Want welke boodschap wil je uitdragen of welk verhaal wil je vertellen? Wie is je doelgroep eigenlijk? Wat voor onderwerpen spreken je doelgroep aan? Door een concrete contentstrategie te maken, geven we antwoord op dergelijke vragen.

Content marketing strategie is essentieel

‘Zomaar’ wat content creëren, zal in de meeste gevallen weinig opleveren. Daarom is een gerichte strategie voor content marketing erg belangrijk. Je wilt bijvoorbeeld weten waar je doelgroep nu eigenlijk behoefte aan heeft. Niet alleen als het gaat om de inhoud van je content, maar ook om het format waarin en de kanalen waarop je die content publiceert. Bovendien is het van belang om zelf een concreet doel te formuleren en te bepalen wat je wilt ‘vertellen’. Met een helder content marketing plan creëren we duidelijkheid over al deze zaken en bieden we handvatten om die contentstrategie in de praktijk te brengen.

Laat Kwalitiv je contentstrategie maken

Zelf een contentplan maken, valt niet mee. Niet alleen omdat het erg tijdrovend is, maar ook omdat je objectief naar je onderneming en doelgroep moet kijken. Genoeg reden om je plan voor content marketing uit te besteden aan een specialist. Kwalitiv is zo’n specialist, die bovendien veel SEO-kennis in huis heeft. Door SEO mee te nemen in een contentstrategie, is het mogelijk om de resultaten naar een hoger niveau te tillen. En dat doen we natuurlijk graag. Mogen we dat ook voor jou doen? Neem dan contact met ons op en laat een concreet contentplan maken.

Interesse?

Neem contact met ons op voor meer online resultaat.

Generative AI & SEO

‘Generative AI’ & SEO: vriend of vijand?

‘Generative AI’, in het Nederlands ook wel bekend als generatieve kunstmatige intelligentie, is in de afgelopen jaren in een razend tempo...
Klikfraude voorkomen & geld besparen

Klikfraude onthuld: de verborgen kosten van adverteren

Het klinkt misschien wat vreemd, klikfraude. Maar klikfraude is wel degelijk een probleem binnen bijvoorbeeld het adverteren in zoekmachines als...
B2B leadgeneratie & data verzamelen

Potentiële klanten vinden met B2B leadgeneratie

Het genereren van B2B leads is voor veel soorten bedrijven relevant. Van de kleinere MKB bedrijven tot aan de grote internationals. De continue...