Gebeld worden?

Laat je gegevens achter en we nemen binnen 24 uur contact met je op!

Contentstrategie

Het belangrijkste doel van content marketing is je doelgroep vinden, boeien en binden. Zo kun je namelijk nieuwe klanten aantrekken zonder al te veel te pushen. Dat gaat echter niet vanzelf. Om dit te bereiken, zal er allereerst een contentstrategie uitgedacht moeten worden. Want welke boodschap wil je uitdragen of welk verhaal wil je vertellen? Wie is je doelgroep eigenlijk? Wat voor onderwerpen spreken je doelgroep aan? Door een concrete contentstrategie te maken, geven we antwoord op dergelijke vragen.

Content marketing strategie is essentieel

‘Zomaar’ wat content creëren, zal in de meeste gevallen weinig opleveren. Daarom is een gerichte strategie voor content marketing erg belangrijk. Je wilt bijvoorbeeld weten waar je doelgroep nu eigenlijk behoefte aan heeft. Niet alleen als het gaat om de inhoud van je content, maar ook om het format waarin en de kanalen waarop je die content publiceert. Bovendien is het van belang om zelf een concreet doel te formuleren en te bepalen wat je wilt ‘vertellen’. Met een helder content marketing plan creëren we duidelijkheid over al deze zaken en bieden we handvatten om die contentstrategie in de praktijk te brengen.

Laat Kwalitiv je contentstrategie maken

Zelf een contentplan maken, valt niet mee. Niet alleen omdat het erg tijdrovend is, maar ook omdat je objectief naar je onderneming en doelgroep moet kijken. Genoeg reden om je plan voor content marketing uit te besteden aan een specialist. Kwalitiv is zo’n specialist, die bovendien veel SEO-kennis in huis heeft. Door SEO mee te nemen in een contentstrategie, is het mogelijk om de resultaten naar een hoger niveau te tillen. En dat doen we natuurlijk graag. Mogen we dat ook voor jou doen? Neem dan contact met ons op en laat een concreet contentplan maken.

Interesse?

Neem contact met ons op voor meer online resultaat.

Dag als stagiair(e) van Kwalitiv

Een dag als Kwalitiv stagiair(e)

Hoe ziet een dag eruit als je stage loopt bij Kwalitiv? Afgelopen jaar hebben er twee stagiair(e)s ‘rondgelopen’ bij Kwalitiv. Zij kunnen je dus een...
Storytelling: waarom en hoe?

Storytelling: waarom en hoe gebruik je het?

Storytelling is een eeuwenoud medium om kennis over te dragen. Al sinds het begin van de mensheid gebruiken we verhalen om boodschappen over te...
Inhaker of afhaker?

Kan de contentkalender de prullenbak in?

Is het je wel eens opgevallen dat bijna alle bedrijven tijdens speciale evenementen en feestdagen met nieuwe, toepasselijke reclame-uitingen komen?...