Gebeld worden?

Laat je gegevens achter en we nemen binnen 24 uur contact met je op!

Contentcreatie

Zodra je contentstrategie is uitgedacht en je contentkalender is gemaakt, komt de content zelf om de hoek kijken. Het is tijd voor contentcreatie. Daarbij zul je al snel denken aan pakkende SEO-teksten of interessante blogs, maar je kunt veel meer soorten content creëren. Zo kan een whitepaper of ebook in sommige gevallen geschikter zijn om je doel te bereiken. Of wat dacht je van video’s en andere beelden? Daarmee spreek je bepaalde doelgroepen beter aan dan met tekst. Met content kun je alle kanten op dus. Een contentcreatie bureau begrijpt dit en kan je adviseren welke (combinatie van) content het meest effectief is voor jouw onderneming.

Content creëren om doelen te bereiken

Een goede ‘content maker’ doet niet zómaar wat. Achter ieder stuk content schuilt een bepaald idee of plan. En daar zal op haar beurt weer een doel aan gekoppeld zijn. Contentcreatie draait dan ook niet puur om content creëren. We kijken verder dan dat; we blijven immers altijd focussen op resultaat. Vaak betrekken we hier diensten als zoekmachine optimalisatie en social media marketing bij. Dat doen we natuurlijk niet voor niets. Door verschillende diensten en kanalen te combineren, kun je vaak namelijk nóg meer resultaat boeken.

Kwalitiv inschakelen als contentcreatie bureau

Pakkende of interessante content creëren valt niet mee. Dat structureel doen is zelfs nog lastiger. Hier is niet alleen creativiteit voor nodig, maar dus ook een vloeiend proces. Zeker die combinatie lijkt vaak een uitdaging te zijn. Een contentcreatie bureau als Kwalitiv weet dat creatieve proces echter te stroomlijnen. Een bijkomend voordeel is dat we daar andere online marketing diensten in meenemen. Daardoor kun je erop rekenen dat je het maximale uit content marketing haalt. Wil jij dat ook? Neem dan gerust contact met ons op!

Interesse?

Neem contact met ons op voor meer online resultaat.

Dag als stagiair(e) van Kwalitiv

Een dag als Kwalitiv stagiair(e)

Hoe ziet een dag eruit als je stage loopt bij Kwalitiv? Afgelopen jaar hebben er twee stagiair(e)s ‘rondgelopen’ bij Kwalitiv. Zij kunnen je dus een...
Storytelling: waarom en hoe?

Storytelling: waarom en hoe gebruik je het?

Storytelling is een eeuwenoud medium om kennis over te dragen. Al sinds het begin van de mensheid gebruiken we verhalen om boodschappen over te...
Inhaker of afhaker?

Kan de contentkalender de prullenbak in?

Is het je wel eens opgevallen dat bijna alle bedrijven tijdens speciale evenementen en feestdagen met nieuwe, toepasselijke reclame-uitingen komen?...