Contentcreatie
Zodra je contentstrategie is uitgedacht en je contentkalender is gemaakt, komt de content zelf om de hoek kijken. Het is tijd voor contentcreatie. Daarbij zul je al snel denken aan pakkende SEO-teksten of interessante blogs, maar je kunt veel meer soorten content creëren. Zo kan een whitepaper of ebook in sommige gevallen geschikter zijn om je doel te bereiken. Of wat dacht je van video’s en andere beelden? Daarmee spreek je bepaalde doelgroepen beter aan dan met tekst. Met content kun je alle kanten op dus. Een contentcreatie bureau begrijpt dit en kan je adviseren welke (combinatie van) content het meest effectief is voor jouw onderneming.
- Duurzaam resultaat
- Pragmatische aanpak zonder poespas
- Vaste contactpersoon die proactief meedenkt
- Helder inzicht in werkzaamheden en voortgang
Content creëren om doelen te bereiken
Een goede ‘content maker’ doet niet zómaar wat. Achter ieder stuk content schuilt een bepaald idee of plan. En daar zal op haar beurt weer een doel aan gekoppeld zijn. Contentcreatie draait dan ook niet puur om content creëren. We kijken verder dan dat; we blijven immers altijd focussen op resultaat. Vaak betrekken we hier diensten als zoekmachine optimalisatie en social media marketing bij. Dat doen we natuurlijk niet voor niets. Door verschillende diensten en kanalen te combineren, kun je vaak namelijk nóg meer resultaat boeken.
Laat Kwalitiv jouw content creëren
Onder het genot van een (digitaal) kopje koffie ga ik graag met je in gesprek. Zo werken we samen jouw content uit!